JOKMA - Sklep

Regulamin sklepu


Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów w sklepie internetowym działającym pod adresem www.czesci.jokma.pl prowadzonym przez firmę JOKMA Sp. z o.o. z siedzibą w Skórzewie przy ul. Złotej 13 NIP: 777-337-80-98 Regon 389794151


1. Informacje ogólne

  • Każdy zakupiony towar jest fabrycznie nowy.
  • Ceny wszystkich produktów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.


2. Zamówienia oraz wysyłka

  • Zawarcie umowy sprzedaży następuje poprzez złożenie zamówienia przez Konsumenta wyłącznie za pośrednictwem strony www znajdującej się pod adresem www.czesci.jokma.pl
  • Zamówienia są przyjmowane 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  • Na e-maile odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00. Wszelkie zapytania prosimy kierować na e-mail: bok@jokma.pl
  • Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17:00 oraz w weekendy i święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  • Warunkiem koniecznym do skutecznego złożenia zamówienia jest wypełnienie formularza zamówienia, podanie numeru telefonu oraz adresu e-mail.
  • Sprzedający zastrzega sobie prawo odmowy lub wstrzymania realizacji zamówienia w sytuacji zaległości w płatnościach na koncie Klienta , w przypadku takiej sytuacji nastąpi kontakt pracownika sklepu w celu weryfikacji sytuacji.
  • Standardowo zamówienia produktów dostępnych są realizowane w ciągu dwóch dni roboczych.
  • W przypadku braku towaru w magazynie lub towaru ‘na zamówienie’ Zamawiający jest informowany o przybliżonym czasie realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na podany przybliżony czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia.
  • Dla zamówień na życzenie klienta wymagana jest przedpłata.
  • Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT na życzenie).
  • Ważność zamówienia wynosi 48 godzin w dni robocze – po tym czasie zamówienia niepotwierdzone zostaną anulowane.
  • Anulowanie zamówienia nie jest możliwe dla produktów ‘na zamówienie’ oraz w sytuacji jeżeli zamówienie zostało wysłane.
  • Jeżeli paczka została już wysłana, klient zobowiązany jest ją odebrać, zgodnie z ustawą o świadczeniu usług na odległość z dnia 18 lipca 2002r. (Dz. U. 2002 nr 144 poz. 1204).
  • Nie ponosimy odpowiedzialności za niezrealizowanie lub wydłużenie czasu realizacji, jeżeli wina nie leży po naszej stronie.
  • Nie ponosimy odpowiedzialności, jeżeli poczta lub kurier uszkodzą przesyłkę, dokładamy jednak wszelkich starań, aby ją odpowiednio zapakować i zabezpieczyć.
  • Zamówienia realizowane są:
    - odbiór osobisty w siedzibie firmy: ul. Złota 13, 60-185 Skórzewo
    - za pośrednictwem firmy kurierskiej,
    - Paczkomaty In-post.

 

3. Zwroty

  • Zgodnie z obowiązującym prawem klient ma możliwość odstąpienia od umowy zakupu w terminie nieprzekraczającym 14 dni od dnia otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W takim wypadku klient odsyła na własny koszt i odpowiedzialność nieużywany towar w oryginalnym niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon fiskalny lub faktura VAT) oraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy kupna z podaniem numeru konta na które ma wpłynąć zwrot pieniędzy za zakupiony towar.
  • Zwracany Produkt winien zostać odesłany na adres: JOKMA Sp. z o.o. ul. Złota 13, 60-185 Skórzewo
  • Zwrot pieniędzy na wskazane przez klienta konto nastąpi do 14 dni od otrzymania przesyłki oraz po sprawdzeniu stanu zwróconego towaru. Okres ten jest uzależniony od sposobu zapłaty, który został wybrany przez kupującego.
  • Zwrotowi nie podlega towar:
    - używany
    - w zniszczonym opakowaniu
    - sprowadzony na zamówienie Klienta
  • Jeżeli Klient chce zrezygnować z zakupu przed wysłaniem towaru prosimy o wypełnienie formularza zwrotu a następnie proszę oczekiwać na kontakt pracownika sklepu w celu weryfikacji stanu towaru będącego przedmiotem zwrotu.


4. Gwarancja / Reklamacja

  • Produkty sprzedawane w sklepie www.czesci.jokma.pl są objęte 2-letnią gwarancją producenta. WARUNEK PRODUCENTA: montaż przez Autoryzowany Serwis marki Bosch-Junkers poświadczony oryginalnym protokołem serwisowym BOSCH-JUNKERS wystawionym przez Autoryzowany Serwis Bosch-Junkers.
  • Gwarancją nie są objęte produkty, które zostały zniszczone lub uszkodzone świadomie lub wskutek niewłaściwego ich stosowania.
  • W celu złożenia reklamacji zamówienia prosimy o kontakt telefoniczny 726 888 999 lub wiadomość e-mail bok@jokma.pl


5. Pozostałe

  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.
  • W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy kontaktować się pod numerem telefonu 726 888 999 lub wiadomość e-mail bok@jokma.pl
  • Oferta ważna tylko na terenie Polski.
  • Powyższe postanowienia pozostają w mocy o ile brak innej informacji na stronach danego produktu.